Vissza a főoldalra

Általános szerződési feltételek

Érvényes 2020.4.1-től

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. Ezek az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "Általános Szerződési Feltételek") szabályozzák a Szervező közötti jogviszonyt, amelynek nevében és megbízásából a Ticketlive PRO s.r.o. társaság (cégjegyzékszám: 05042160, székhelye: Dubečská 74/4, Strašnice, 10000 Praha 10, bejegyezve a prágai Városi Bíróság C 257442 (a továbbiakban: "Üzemeltető") és harmadik felek között. Az Általános Szerződési Feltételek az alábbiakban meghatározott Rendezvényekre szóló jegyek értékesítésére vonatkoznak az Üzemeltető értékesítési hálózatán keresztül.

1.2. A Vásárló kijelenti, hogy az ÁSZF tartalmát a Jegy megvásárlása előtt megismerte, azokkal egyetért és fenntartás nélkül elfogadja.

2. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

A jelen Feltételek alkalmazásában a nagybetűs kifejezések jelentése a következő:

2.1. Tevékenység - társadalmi, kulturális, sport- vagy egyéb szabadidő-felhasználásból álló esemény vagy rendezvény, amely a Szervező által meghatározott időben és helyen zajlik.

2.2. Vállalkozó - aki saját számlájára és felelősségére önállóan folytat jövedelemszerző tevékenységet kereskedelmi vagy hasonló módon azzal a szándékkal, hogy ezt folyamatosan nyereségszerzés céljából tegye. A módosított 513/1991. sz. törvényben (a továbbiakban: Kereskedelmi törvénykönyv) meghatározott feltételek mellett minden olyan természetes vagy jogi személy, aki saját nevében és saját felelősségére folyamatos jövedelemszerző tevékenységet folytat, be van jegyezve a cégnyilvántartásba, vagy csak kereskedelmi engedély vagy külön szabályozás szerinti kereskedelmi engedélytől eltérő engedély alapján folytat üzleti tevékenységet (pl. könyvvizsgáló, ügyvéd), vagy mezőgazdasági termelést végző és külön jogszabály alapján nyilvántartásba vett természetes személy.

2.3. Szervező – a Rendezvényt szervező, működtető vagy lebonyolító, az Üzemeltetőtől eltérő természetes vagy jogi személy, aki vagy amely az Üzemeltetővel szerződéses jogviszonyban áll, amely lehetővé teszi az Üzemeltető számára, hogy közvetítse a Rendezvényre szóló jegyek értékesítését. Az adott Rendezvény Szervezőjével kapcsolatos információk a megrendelőlapon és a Jegyen találhatók. A félreértések elkerülése végett az Üzemeltető kijelenti, hogy nem szervezője azoknak a Rendezvényeknek, amelyekre a Jegyeket értékesíti.

2.4. Értékesítési pont - az Üzemeltető és/vagy az Üzemeltető szerződéses partnereinek székhelye, ahol lehetőség van a megvásárolt Jegyek foglalására, megvásárlására vagy átvételére. Az értékesítési pontokat a Ticketlive logó jelöli. Az értékesítési helyek listája itt található.

2.5. Értékesítési hálózat - Az Üzemeltető értékesítési pontjai és weboldalai a www.ticketlive.sk címen. Az Üzemeltető jogosult kikötni, hogy egy adott Rendezvényre szóló Jegyek nem kerülnek értékesítésre az Értékesítési pontokon keresztül, vagy csak a kiválasztott értékesítési pontokon kerülnek értékesítésre.

2.6. Fogyasztó – az a természetes személy, aki üzleti tevékenységén vagy szakmája önálló gyakorlásán kívül Belépőjegyet vásárol vagy más módon kapcsolatba lép az Üzemeltetővel vagy a Szervezővel.

2.7. Jegy - az értékesítési hálózatban kibocsátott ár, amely feljogosítja birtokosát egy adott Rendezvényen való részvételre. A jegy a vásárlás igazolásaként is szolgál a Fogyasztó számára. A Jegy leadásával és a Rendezvényen való későbbi részvétellel annak birtokosa elfogadja a Rendezvény helyszínének működési vagy látogatási szabályzatát, és vállalja, hogy betartja az adott Rendezvény Szervezőjének utasításait.

2.8. Ügyfél – Fogyasztó vagy Vállalkozó, aki az értékesítési hálózaton keresztül szeretne jegyet vásárolni a Rendezvényre.

3. KÖLCSÖNÖS JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK

3.1. A Szervező gondoskodik az egyes Rendezvényekre szóló Belépőjegyek értékesítéséről és szétosztásáról a Szervező részére. Amennyiben az alábbiakban másként nem szerepel, az Üzemeltető a Szervező nevében és megbízásából jár el, az Üzemeltető és a Szervező közötti megbízási szerződés alapján. A Jegy megvásárlásával közvetlenül jogviszony jön létre a Vásárló és a Szervező között. A Szervező és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, amíg a Promóció meg nem történik, vagy az abból eredő összes követelés rendezésre nem kerül. Bizonyos esetekben az Üzemeltető saját nevében, a Szervező nevében, jutalékszerződés alapján szerezheti be egy adott Rendezvényre szóló Jegyek értékesítését és szétosztását. Az Üzemeltető vállalja, hogy kérésére tájékoztatja a Vásárlót az adott Rendezvényre szóló Jegyek értékesítésének módjáról.

3.2. Az Üzemeltető nem Szervezője azoknak az egyes Rendezvényeknek, amelyekre jegyeket értékesítenek. A Rendezvényeket a Szervező szervezi, aki felelős a Rendezvény lebonyolításáért és programjáért, beleértve annak tartalmát, minőségét, a Rendezvényen nyújtott szolgáltatások körét és a Rendezvény időpontját. A Szervező fenntartja a jogot a Rendezvény programjának, időpontjának és helyszínének megváltoztatására, melyet a Vásárló a Jegy megvásárlásával tudomásul vesz és elfogad.

3.3. A félreértések elkerülése érdekében az Üzemeltető kijelenti és figyelmezteti, hogy semmilyen módon nem felelős a Rendezvény tevékenységéért vagy annak elmaradásáért, a Rendezvény programjának, időpontjának vagy helyszínének megváltoztatásáért. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a Rendezvény lefolyásáért, a Rendezvényen történt eseményekért, és nem felelős semmilyen kárért vagy egyéb kárért, amely a Vásárlót vagy harmadik személyeket a Rendezvény során vagy azzal összefüggésben éri. Minden lehetséges igényt, beleértve a Rendezvény módosításával vagy törlésével kapcsolatos igényeket is, a Vásárlónak közvetlenül az illetékes Szervezőhöz kell benyújtania, az alábbi panaszfeltételeknek megfelelően. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha egy adott Rendezvényre szóló Belépőjegyet a Szervező megbízásából az Üzemeltető nevében, a Vásárló részére értékesítették. Ilyen esetben lehetőség van reklamáció benyújtására az Üzemeltetőnél az alábbi panasztételi feltételeknek megfelelően.

3.4. A Rendezvényen való részvétel során a Vásárló minden esetben köteles betartani a Rendezvényszervező által meghatározott szabályokat, betartani a Rendezvény helyszínének működési vagy látogatási szabályait, valamint betartani az adott Rendezvény Szervezőjének utasításait.

4. JEGYVÁSÁRLÁS

4.1. Az Üzemeltető semmilyen módon nem vállal felelősséget az értékesítési hálózaton kívül vásárolt jegyek valódiságáért és érvényességéért.

4.2. A Szervező saját belátása szerint egy vagy több típusú Belépőjegyet bocsáthat ki az egyes Rendezvényekre, amelyek például az árban vagy a hozzá kapcsolódó szolgáltatások körében eltérhetnek. Az egyes jegytípusokra vonatkozó információk az értékesítési pontokon és az üzemeltető honlapján érhetők el a www.ticketlive.sk oldalon.

4.3. A Rendezvényre szóló Jegyek száma korlátozott lehet. Jegyek csak akkor vásárolhatók meg, ha azokat az Üzemeltető még kínálja, és még nem fogytak el.

4.4. A jegyek az alábbiak szerint vásárolhatók meg:

4.4.1. Közvetlen értékesítés

4.4.2. Online foglalás

4.4.3. Online értékesítés

4.4.4. Tömeges megrendelések

4.5. A Jegy vételára végleges, tartalmazza az ÁFA-t és tartalmazza az összes esetleges kapcsolódó díjat. Amennyiben a Jegy postai úton vagy futárral történő kézbesítésének módját választja, a Vásárló köteles a postaköltséget és a csomagolást is a megadott díjszabás szerint kifizetni. A Vásárlót a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatjuk a postaköltség és a csomagolás összegéről, és ez az összeg hozzáadódik a Jegy vételárához.

4.5.1. Eltérő rendelkezés hiányában a jegy árához jegyfeldolgozási díj adódik hozzá. Az ügyfél tudni fogja annak összegét, mielőtt elküldi a megrendelést a Szállítási mód és fizetési oldalon a vásárlási folyamat során.

4.6. A postai úton vagy futárral történő Jegyküldés legkésőbb 4 naptári nappal az adott Rendezvény előtt rendelhető meg, ha azt a Szlovák Köztársaságon belül küldik el, és legkésőbb 35 naptári nappal a Rendezvény előtt külföldre történő feladás esetén. Az Üzemeltető semmilyen módon nem vállal felelősséget a Jegy késedelmes kézbesítéséért vagy kézbesítésének elmaradásáért.

4.7. Amennyiben a Vásárló a megrendeléskor a Szervező által az adott Rendezvényre felajánlott kedvezményt igényel, ezen igényének jogosságát a Jegy Értékesítési ponton történő átvételekor és/vagy a Rendezvényre történő belépéskor köteles bizonyítani. A felajánlott kedvezmények és a kedvezményre való jogosultság igazolásának módja az Üzemeltető honlapján, az adott Rendezvényhez kapcsolódó tájékoztatóban található. Amennyiben a Vásárló a Rendezvényre történő belépéskor nem igazolja bizonyíthatóan az igénybe vett kedvezményre való jogosultságát, úgy a Rendezvényre nem léphet be, és a Jegy vételárának visszatérítésére nem jogosult.

4.8. A TT. 102/2014. sz. törvény 7. § k) pontjának rendelkezéseivel összhangban, amely a távollevők között kötött szerződés vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítéssel vagy szolgáltatásnyújtással kapcsolatos fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról szól (a továbbiakban: 102/2014. sz. törvény), a Fogyasztó a Jegy megvásárlását követően nem állhat el az adásvételi szerződéstől a 102/2014. sz. törvény 7. § (1) bekezdésének rendelkezései szerint, mivel szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásnyújtásról van szó, és amely szerint a Szervező vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megállapodás szerinti időpontban vagy a Rendezvény megállapodott időtartamán belül nyújtja.

4.9. Az értékesítési nyilvántartásról szóló törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett bevételt online regisztrálni az adóhatóságnál, műszaki hiba esetén, de legkésőbb 48 órán belül.

5. PANASZOK

5.1. Minden panaszt kizárólag a jelen Általános Szerződési Feltételek, különösen ez a cikk szabályoz. A Jegy kifizetett vételára nem téríthető vissza, kivéve, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek másként rendelkeznek.

5.2. Csak az értékesítési hálózatban vásárolt Jegyek képezhetik panasz tárgyát. A panasztételre jogosult személy kizárólag az a vásárló, aki a Belépőjegyet az értékesítési hálózatban vásárolta.

5.3. Jegy reklamáció:

5.3.1. A Jegy átvételét vagy átadását követően a Vásárló köteles annak helyességét és teljességét haladéktalanul ellenőrizni, így különösen, de nem kizárólagosan a Jegy számát, típusát és árát, a Rendezvény nevét, valamint a rendezvény helyét és időpontját.

5.3.2. A Jegy értékesítési ponton történő közvetlen értékesítése esetén a Vásárló köteles a Jegy tartalmával kapcsolatban annak megvásárlását követően haladéktalanul panaszt tenni az Értékesítési pont munkatársainál. A későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe. Az értékesítési pont üzemeltetője tájékoztatja az ügyfelet a panasz megoldásának módjáról. A hibás vagy hiányos Jegy törölhető és új jegy állítható ki. Ha ez bármilyen okból nem lehetséges, az értékesítési pont munkatársai panaszlevelet írnak az ügyfélnek. Ebben az esetben a Vásárló köteles az igényelt Belépőjegyet visszajuttatni az értékesítési hely munkatársainak.

5.3.3. Egyéb esetekben a Vásárló köteles a Jegy tartalmával kapcsolatban panaszt tenni az Üzemeltetőnél legkésőbb a Jegy kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül, írásban az Üzemeltető székhelyének címén vagy e-mailben. A későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.

5.3.4. Az a Vásárló, aki a Jegy postai vagy futárpostai kézbesítésének módját választotta, és akinek a Jegy kézbesítésére nem került sor, köteles erről a tényről legkésőbb a rendezvényt megelőző 5 munkanapon belül írásban vagy e-mailben tájékoztatni az Üzemeltetőt, aki indokolatlan késedelem nélkül panaszt tesz az érintett postai szolgáltatónál. Az ilyen panaszok rendezését, beleértve a rendezés időtartamát is, az érintett postai szolgáltató panasztételi eljárása szabályozza.

5.3.5. A Jegy sérülésének kockázata az átvétel pillanatában száll át a Vásárlóra. Ezen időpontot követően az Üzemeltető semmilyen módon nem vállal felelősséget a Jegy sérüléséért, megsemmisüléséért, elvesztéséért vagy ellopásáért, és a Vásárló ilyen esetben nem jogosult új (csere)Jegyre vagy kártérítésre.

5.4. A Promóció módosításával vagy törlésével kapcsolatos panaszok:

5.4.1. Jegyek értékesítése a Szervező nevében és megbízásából:

5.4.1.1. Eltérő rendelkezés hiányában az Üzemeltető biztosítja az egyes Rendezvényekre szóló Belépőjegyek értékesítését és forgalmazását a Szervező nevében és megbízásából. A Rendezvény lebonyolításáért és programjáért kizárólag a Rendezvény Szervezője felel, ideértve annak tartalmát, minőségét, a Rendezvényen kínált szolgáltatások körét és a Rendezvény időpontját.

5.4.1.2. A Szervező fenntartja a jogot a Rendezvény időpontjának, helyszínének vagy programjának megváltoztatására. Minden változást indokolatlan késedelem nélkül bejelentenek az Üzemeltető honlapján, vagy az Üzemeltető belátása szerint a tömegtájékoztatásban. A Megrendelőnek az Akció bármely változásával kapcsolatos panaszát az Üzemeltető észrevételezés vagy rendezés céljából továbbítja a Szervező részére. A Megrendelőt 30 napon belül értesítjük a Szervező véleményéről, vagy lehetősége van közvetlenül kapcsolatba lépni az érintett Szervezővel. A Szervező elérhetőségét a Szállító kérésre a Megrendelő rendelkezésére bocsátja.

5.4.1.3. A Rendezvény törlését indokolatlan késedelem nélkül bejelentjük az Üzemeltető honlapján, vagy az Üzemeltető belátása szerint az érintett tömegtájékoztatási eszközökben. A Rendezvény elmaradása esetén a Belépőjegy vételára visszatérítésének feltételeit és módját a Szervező határozza meg. Az Üzemeltető a Jegy kifizetett vételárának visszatérítését kizárólag a Szervező utasítására és a Szervező által biztosított megfelelő pénzeszközök esetén közvetíti a Vásárlók felé.

5.4.1.4. Abban az esetben, ha a Szervező nem utasítja az Üzemeltetőt a vételár visszatérítésére a Vásárlók részére, és/vagy nem vagy csak részben bocsátja az Üzemeltető rendelkezésére a megfelelő pénzeszközöket, a Vásárló a vételár vagy annak egy részének visszatérítésére vonatkozó jogát közvetlenül a Szervezővel szemben érvényesítheti a belépődíj visszatérítésére irányuló kérelem közvetlenül a Szervezőnek a Rendezvény lemondásáról szóló értesítésben megadott címére történő megküldésével.

5.4.1.5. A Vásárló tájékoztatást kap arról, hogy a Jegy vételárának visszatérítésére vonatkozó igényét egy adott esetben az Üzemeltető honlapján vagy a refund@ticketlive.sk e-mail címen teheti meg. Eltérő rendelkezés hiányában a Jegy vételárát azon az értékesítési ponton térítjük vissza a Vásárlónak, ahol azt megvásárolták. Online értékesítés esetén bankkártyával vagy banki átutalással bankszámlára, melyről a Vásárló értesíti az Üzemeltetőt.

5.4.1.6. A vételár visszatérítésének igénylése esetén a Vásárló köteles a megvásárolt Belépőjegyet az Üzemeltető részére visszaszolgáltatni. A Jegy vissza nem váltása esetén a Vásárló igénye megalapozatlannak minősül.

5.4.1.7. A Rendezvény elmaradása miatti reklamáció esetén a Vásárló nem jogosult a Jegy kézbesítésének postaköltségére vagy egyéb díjának, valamint a Jegy vételárának megfizetésére vonatkozó visszatérítésre.

5.4.2. Jegyek értékesítése az Üzemeltető nevében, a Szervező nevében:

5.4.2.1. Bizonyos esetekben az Üzemeltető az adott Rendezvényre szóló Belépőjegyek értékesítését és forgalmazását saját nevében, a Szervező nevében, jutalékszerződés alapján szerezheti be. Az Üzemeltető vállalja, hogy kérésére tájékoztatja a Vásárlót az adott Rendezvényre szóló Jegyek értékesítésének módjáról.

5.4.2.2. Az Üzemeltető nem szervezője a Rendezvénynek, ezért semmilyen módon nem befolyásolhatja a Rendezvény tevékenységét vagy nem működését, programját, tartalmát, a Rendezvényen kínált szolgáltatások minőségét és körét, valamint a Rendezvény időpontját.

5.4.2.3. A Szervező és az Üzemeltető fenntartja a jogot a Rendezvény időpontjának, helyszínének vagy programjának megváltoztatására. Minden változást indokolatlan késedelem nélkül bejelentenek az Üzemeltető honlapján, vagy az Üzemeltető belátása szerint a tömegtájékoztatásban. Az Ügyfél panaszát az Akció bármely változása miatt az Üzemeltető elbírálja, és a véleményről 30 napon belül értesíti az Ügyfelet.

5.4.2.4. A Rendezvény lemondását indokolatlan késedelem nélkül bejelentjük az Üzemeltető honlapján, vagy az Üzemeltető belátása szerint a tömegtájékoztatásban.

5.4.2.5. A vételár visszatérítésének igénylése esetén a Vásárló köteles a megvásárolt Belépőjegyet az Üzemeltető részére visszaszolgáltatni. A Jegy vissza nem váltása esetén a Vásárló igénye megalapozatlannak minősül.

5.4.2.6. A Rendezvény elmaradása miatti reklamáció esetén a Vásárló nem jogosult a Jegy kézbesítésével és feldolgozásával kapcsolatos postaköltség vagy egyéb díj, valamint a Jegy vételárának megfizetésének díjának visszatérítésére.

5.4.3. Az Üzemeltető és/vagy a Szervező nem köteles a Belépőjegy vételárát sem közvetlenül, sem az Üzemeltetőn keresztül visszatéríteni a Vásárlóknak, sem kártérítést fizetni vagy kártérítést nyújtani a Rendezvény elmaradása esetén (i) olyan elháríthatatlan esemény miatt, amely nem a Szervező és/vagy az Üzemeltető működéséből ered (Ptk. 420a. § (3) bekezdés), különösen, de nem kizárólag a Teljesítők részéről fellépő okok miatt (pl. egészségromlás stb.), vis maior, természeti katasztrófák, kedvezőtlen időjárási viszonyok vagy időjárás, sztrájkok, tüntetések, háborúk, felkelések, zavargások, terrortámadások vagy ezek gyanúja, vagy nyilvános rendezvények vagy rendezvények tilalma bármely hatóság, bíróság vagy jogszabály által, vagy (ii) a Megrendelő részéről (Polgári Törvénykönyv 420a. § (3) bekezdés), vagy (iii) a Szervező szerződési feltételeiben meghatározott egyéb hasonló okokból, A Rendezvény üzleti feltételei, a Szervező utasításai, a szervezőszolgálat vagy a Rendezvény működési szabályzata, mindezt abban az esetben, ha az elmaradt Rendezvény helyett nem alternatív Rendezvény kerül megrendezésre alternatív időpontban.

6. ÜGYFÉLREGISZTRÁCIÓ ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

6.1. Az Üzemeltető szolgáltatásainak az Üzemeltető weboldalán keresztül történő igénybevételének szükséges feltétele az Ügyfél előzetes regisztrációja ezen a weboldalon. A regisztráció céljából az Ügyfélnek valós, helyes és hiánytalan adatokat kell kitöltenie magáról a regisztrációs űrlapon.

6.2. A regisztráció megerősítésével egyidejűleg az Ügyfél hozzájárul a személyes adatok kezeléséhez és a kereskedelmi kommunikáció Üzemeltető általi küldéséhez. A személyes adatok feldolgozásának és védelmének feltételei itt érhetők el.

7. AZ ÜGYFÉL FELHASZNÁLÓI FIÓKJA

7.1. Az Üzemeltető weboldalán történő regisztráció részeként minden Ügyfél külön felhasználói fiókot hoz létre. A felhasználói fiókjához való hozzáféréshez az Ügyfél az általa választott hozzáférési adatokat használja. A hozzáférési adatokat az Ügyfél a felhasználói fiókjába történő bejelentkezést követően bármikor megváltoztathatja.

7.2. Az Ügyfél felhasználói fiókjában megadott azonosító adatai úgy tekintendők, mint amelyeket az Ügyfél által a felhasználói fiókjába történő bejelentkezést követően leadott megrendelések esetében adtak meg.

7.3. Az ügyfél nem adhat ki hozzáférési adatokat felhasználói fiókjához harmadik félnek, és köteles minden ésszerű intézkedést megtenni azok bizalmas kezelése érdekében. Az ügyfél teljes mértékben felelős hozzáférési adatainak vagy felhasználói fiókjának jogosulatlan felhasználásáért és az ebből eredő károkért.

7.4. A felhasználói fiókhoz való hozzáférési adatok elvesztése, ellopása vagy egyéb visszaélése esetén az Ügyfél köteles erről haladéktalanul értesíteni az Üzemeltetőt. Az Üzemeltető ésszerű határidőn belül új hozzáférési adatokat bocsát az Ügyfél rendelkezésére.

8. AZ ÜZEMELTETŐ WEBOLDALÁNAK HASZNÁLATA

8.1. Az üzemeltetőnek joga van megváltoztatni weboldalát, műszaki megoldását és/vagy felhasználói felületét. Az üzemeltetőnek joga van korlátozni vagy megszakítani weboldalának funkcionalitását vagy hozzáférését a feltétlenül szükséges időtartamra karbantartás, javítás vagy bármely más ok miatt.

8.2. Az Ügyfél köteles betartani a Cseh Köztársaság törvényeit az Üzemeltető weboldalának használata során, és felelős az Üzemeltetőnél vagy harmadik feleknél a weboldal használatából eredő károkért.

8.3. Abban az esetben, ha az Ügyfél bármilyen módon megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételeket és / vagy az érvényes jogszabályokat, az Üzemeltetőnek joga van az Ügyfél felhasználói fiókját előzetes értesítés nélkül is törölni.

9. PROMÓCIÓS TERMÉKEK E-SHOPJA

9.1. Weboldalán és mobilalkalmazásán keresztül az Üzemeltető közvetíti az Ügyfelek számára azt a lehetőséget, hogy promóciós termékeket (úgynevezett merchandising) vásároljanak a Creative Booster, s.r.o.-tól, székhelye: Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Prága 3, cégjegyzékszám: 042 85 328, bejegyezve Prága városa, oddíl C, insert 245324 (a továbbiakban: "Creative Booster") és a Yashica, s.r.o., székhelye: Žďárského 186, Třebíč, 67401, cégjegyzékszám: 46980121, bejegyezve a Brünni Regionális Bíróság által vezetett cégnyilvántartásban, C. szakasz, 8088. sz. betétlap (a továbbiakban: Yashica).

9.2. A promóciós termékek megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés közvetlenül az Ügyfél és a Creative Booster vagy a Yashica között jön létre, és a Creative Booster feltételei vonatkoznak rá, amelyek itt találhatók, vagy a Yashica feltételei (itt). Bármilyen panaszt közvetlenül a Creative Boosterhez kell benyújtani.

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

10.1. A Polgári Törvénykönyv fogyasztóvédelemre vonatkozó rendelkezései és a fogyasztóvédelemről szóló 250/2007. sz. törvény módosított változata, valamint a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990. sz. törvényének módosításáról szóló módosított rendelkezései nem vonatkoznak azokra az Ügyfelekre, akik vállalkozóként veszik igénybe az Üzemeltető szolgáltatásait. Amennyiben a Vásárló a megrendelésben megadja azonosító számát, úgy minősül úgy, hogy üzleti tevékenysége körében jár el, és tudomásul veszi, hogy megrendelésére a Polgári Törvénykönyv fogyasztóvédelmi rendelkezései nem vonatkoznak.

10.2. A Fogyasztó Ügyfelek és az Üzemeltető közötti viták peren kívül is rendezhetők. Ebben az esetben az Ügyfél felveheti a kapcsolatot egy peren kívüli vitarendezési szervezettel, például a Szlovák Kereskedelmi Felügyelettel. Mielőtt peren kívüli vitarendezés céljából kapcsolatba lépne a Szlovák Kereskedelmi Felügyelettel, javasoljuk, hogy az Ügyfelek először vegyék fel a kapcsolatot az Üzemeltetővel az info@ticketlive.sk e-mail címen a vita békés rendezése érdekében. Ha a vitát nem rendezik békés úton vagy bíróságon kívül, azt a Szlovák Köztársaság illetékes bírósága elé terjesztik döntésre.

10.3. Az Üzemeltető honlapján közzétett, a Rendezvényekkel kapcsolatos információk helyességéért, teljességéért vagy időszerűségéért az adott Rendezvény Szervezője felel. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Jegyek árát bármikor, bármilyen okból vagy indoklás nélkül megváltoztassa.

10.4. A jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő szerződéses kapcsolatokra a Szlovák Köztársaság joga, azaz elsősorban a Kereskedelmi Törvénykönyv az irányadó.

10.5. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy bármikor egyoldalúan megváltoztassa vagy frissítse a jelen ÁSZF-et, az Üzemeltető indokolatlan késedelem nélkül közzéteszi honlapján az Általános Szerződési Feltételek aktuális szövegét.

10.6. Abban az esetben, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése bármilyen okból érvénytelennek vagy hatástalannak bizonyul, ez nem érvényteleníti vagy hatástalanítja a jelen Feltételek többi részét.

10.7. Az Ügyfelek a következő címen vehetik fel a kapcsolatot az Üzemeltetővel: Ticketlive PRO s.r.o., székhelye: Dubečská 74/4, Strašnice, 10000 Praha 10, tel: +420 601 587 148, e-mail: info@ticketlive.sk.

10.8. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2020.04.01-én lépnek hatályba és visszavonásig érvényesek.